Ciao Zäme,
damit grad emol die richtige aag'schproche send, legge n'i eso los wie mer dr schabel g'wachse n'isch /biggrin.gif" style="vertical-align:middle" emoid="" border="0" alt="biggrin.gif" />
Auso wenn öpper emol loscht het es chliis miiting amene n ort wie däm do im aahang z'mache, de söll er sich bi mier mälde. Es git deet huere gediegeni motiv, es het en chliini hötte zom öbernachte, ond am andere morge cha mer denn settigi pix mache (mindeschtens im januar denn). Ond wenn öpper e bessere vorschlag het ==> bitte mälde ...
Me chönnt natürlich ou irgendwo is Nufenegebiet, zom Naretsee (TI), i Lukmanier/Greina oder söscht ane geile'n'ort häre. Am liebschte z'fuess, mit vöu natur, ond villicht sogar met ere grossformat. Als chliini ergänzig zor Minolta /rolleyes.gif" style="vertical-align:middle" emoid="" border="0" alt="rolleyes.gif" />
UND HIER DIE UEBERSETZUNG:
Guten Tag miteinander, damit die Richtigen angesprochen sind lege ich gerade einmal so los wie mir der Schabel gewachsen ist usw. usf. /blum.gif" style="vertical-align:middle" emoid="" border="0" alt="blum.gif" />
(weitere schriftliche Erklärungen, Uebersetzungshilfen usw. jederzeit kostenlos und unverbindlich bei mir /blum.gif" style="vertical-align:middle" emoid="" border="0" alt="blum.gif" /> )
ALSO LOS!